2015. szeptember 10., csütörtök

Fogfájdalom, koponya és sella MRI.

Ma annyira bedurrant a szemfogam fölött, hogy fáj az egész jobb oldalam...Még a vállam is. Beszéltem a fogorvosommal. Hétfőn megnézi, hogy mi lehet a gond. Kénytelen voltam bevenni egy Algopyrint is, pedig nem vagyok egy gyógyszer párti, de ma még a Whisky-t sem kívántam. Most mértem meg a hőmet, mert gyanús volt, hogy még a napon is rázott a hideg. Ismét 37,5 végbélben! Pedig kezdtem azt hinni, hogy meggyógyultam. Ez a szemfog sztori nagyon megkínoz...

Voltam reggel koponya és sella MRI-n. Minden simán ment. A gép nagyon hangos volt, de kibírható az a 25-30 perc. Egy picit a branül beszúrása volt kellemetlen, mert a sella MRI kontrasztos volt. Hétfőn délelőtt lesz találkám a neurológusommal aztán utána futás a fogdokihoz, mert a fájdalom egyre jobban kínoz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése