2015. szeptember 24., csütörtök

Vesetágulat

Na most, valamit nagyon nem értek...Igaz, nem is az én területem, de azért próbálok logikusan következtetni. 
Egy hete, szokásos 2 havi kontroll nőgyógyászati citológia közben megemlítettem az orvosomnak, hogy néha fáj a derekam. A női bajokat szerencsére kizárta, DE csinált egy ultrahangot mindkét vesémről majd döbbenten kérdezte, hogy nem-e voltam lázas, mert a bal vesémben tágulat van és az uréter felső szakasza is tágabb. Bónusznak meg fura képletet is vélt felfedezni a vesémben, ami lehet akár polip is. 
Szóval, azt mondta, hogy ne ijedjek meg, de menjek el egy urológus barátjához, aki majd pontosabb diagnózist állít fel! 
Az általam nagyra tisztel urológus doktor úr fogadott is azonnal és akkor jött a meglepetés! Szerencsére nagy baj nincsen, de kiderült, hogy a bal vesém anno forgásban elmaradt...Az anno annyit jelent, hogy még gyermekkorban! 
Ezt csak azért tartottam érdemesnek leírni, mert 2010-ben készült rólam, illetve a hasamról és a medencémről egy CT, ahol a veséimet a radiológus teljesen szabályosnak látja! Akkor forog a vesém?! Vagy ennyire rosszul értékelik ki a leleteket?! Mert akkor nagyon nagy baj van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése